Tuesday, February 24, 2009

ခ်ာခ်ာ ႏွင့့္ ခ်ာတူးလန္ခဲ့ေသာ ခ်စ္ျခင္း

စာေမးပြဲ နဲ႔ မို႔ အြန္လိုင္းမတတ္ျဖစ္ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ႏွစ္သက္တဲ့ ဘေလာခ္တစ္ခ်ိဳ႕ ကိုေတာ့ မအားတဲ့ၾကားက လည္ပတ္ျဖစ္ပါတယ္။ဘယ္ႏွယ့္ ဗ်ာ အခ်စ္အေၾကာင္းေတြ နဲ႔ အသည္းကြဲ တဲ့ အေၾကာင္းေတြ ၊လွည့္စား ခံလိုက္ရတဲ့ အေၾကာင္းေတြ ဘဲ ဖတ္ေနရတယ္ ။ အဲဒီ ပို႔စ္ေတြ လဲ ဖတ္ျပီးေရာ ကြ်န္ေတာ္လည္း ခံစားခ်က္ေတြက မွဳိင္ေတြေတြျဖစ္သြားတယ္။ ပို္႔စ္တစ္ခု ေလာက္ေရးလိုက္ရင္ ေပါ့သြားေလ မလားဆိုတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ မနက္ျဖန္စာေမးပြဲ ရွိတဲ့ ၾကား က ေရးလိုက္တယ္ဗ်ိဳး...

လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား မွာ ခ်စ္သူ ဘယ္ႏွစ္မ်ိဳးရွိ လဲ ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ မသိဘူး က်ေနာ္မွာေတာ့ ခ်စ္သူ ႏွစ္မ်ိဳးဘဲ ရွိခ့ဲ့တယ္။ အခု တစ္မ်ိဳးေတာ္ၾကာ တစ္မ်ိဳ းခ်စ္သူေပါ့ ဗ်ာ....

ကြ်န္ေတာ္ ကို ခ်စ္လြန္းလို႔ ပါဆိုျပီး အိမ္ေရွ႕မွာေခ်ာင္းေပါက္ေအာင္ ဆိုင္ကယ္နဲ႔ ျဖတ္သြားျဖတ္လာေလးလုပ္လိုက္။ အလုပ္သြားရင္လဲ အေ၀းက ေန လွမ္း ေၾကြ ျပလိုက္နဲ႔ နည္းမ်ိဳးစံု ပါဘဲ ။ကြ်န္ေတာ္လို ဘုက်က် စကားေျပာရင္ အခ်ိဳးက မေျပ အသံက ေယာက်ာၤးသံ ၾကီးနဲ႔ စိတ္တိုရင္လဲ စကားမေျပာဘဲ ေတြ႔ရာနဲ႔ ေကာက္ရိုက္ အဲလို လူမ်ိဳးကို ေကာင္ေလး ေခ်ာေခ်ာ တစ္ေယာက္က ေၾကြျပတယ္ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရပ္ကြက္ထဲမွာေရာ ေက်ာင္းမွာေရာ အလုပ္မွာပါ လူတိုင္းေျပာစရာ ျဖစ္ေနေပ မယ့္ အဲဒီ လူၾကီးကေတာ့ က်ေနာ္ ကို စြဲျမဲ စြာ ဇြဲရွိရွိနဲ႔ လိုက္ေနတာ သံုးႏွစ္ေက်ာ္ ေလးႏွစ္ထိ ဆိုပါေတာ့ .....
ေနာက္ဆံုးေတာ့ ခ်ာခ်ာတုိ႔ လဲ ဘာသားနဲ႔ ထုထားတာမို႔လဲ ...အဲလို နဲ႔ ရည္းစားျဖစ္သြားေရာ....
ရည္းစား သက္တမ္း ၆ လ အၾကာမွာ ဒင္းက က်ေနာ္ကို စတင္ခ်ုဳပ္ ခ်ယ္လာတယ္. ရင္ဖံုးအက်ီနဲ႔ ထဘီ ၀တ္ရမယ္တဲ့ ဆံပင္ရွည္ထားရမယ္တဲ့ ။ ဆံပင္ရွည္ထားတာကေတာ့ထားပါေတ့ာ က်ေနာ္ အေမလဲ ေျပာေနတယ္ဆိုေတာ့ ဆံပင္ညွပ္ခလဲ သက္သာေအာင္ ထားမယ္ေပါ့ ။ ထဘီကေတာ့ အလုပ္သြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ ၀တ္ျဖစ္ေပမယ့္ ။ အိမ္ေနရင္းေတာ့ သရီးကြားတားနဲ႔ေနတာ ကို ဒင္းက အျပစ္လို႔ ျမင္လာတယ္။ ရင္ဖံုးအကၤ်ီ၀တ္ဖို ႔ဆိုတာ ခ်ာခ်ာတုိ႔ ဘ၀မွာ ဘယ္ေတာ့ မွ မေတြးမိတဲ့ အရာ...
အဆိုးဆံုးကေတာ့ က်ေနာ္ အေမနဲ႔ အေဖက ကြ်န္ေတာ့ကို ေယာက်ာၤးေလးတစ္ေယာက္လို အားကိုးျပီး အိမ္အလုပ္ ၊ မိဘကူတဲ့ အလုပ္ေတြ အားလံုးကို ခ်ာလပတ္လည္ေအာင္ မျငီးမျငဴလုပ္ေပးလို႔ (ေၾကျငာ၀င္တာ)ဆိုျပီး ခ်စ္စႏိုးနဲ႔ ခ်ာခ်ာ လို႔ ေခၚတဲ့ နာမည္ကို မသံုးရဘူးတဲ့ဗ်ာ........
လူလည္း အေတာ္စိတ္ေလ သြားတာေလ.... က်ေနာ္ကို ခ်စ္တုန္းကေတာ့ နာမည္ကလည္း အဆန္းသားဆိုျပီး စတင္စိတ္၀င္စားခဲ့ျပီး မွ အခု က်ေနာ့နာမည္ကို အျပစ္ရွာလာတယ္ ဗ်ာ.
ေနာက္ က်ေနာ္ ဆံပင္ရွည္လာေတာ့ က်ေနာ့္ဆံပင္ကို ေျဖာင့္လို႔ အျပစ္ရွာလာတယ္ ။
"ေလာကမွာ မင္းတို႔ မိန္းမေတြေလာက္ ဒီ အေမြးနဲ႔ ပတ္သတ္ရင္ ဇယားရွုပ္တာ မရွိဘူး ဆိုျပီး" ၾကိမ္းေမာင္းတဲ့ စတိုလ္ေတြနဲ႔ ေျပာလာေတာ့ က်ေနာ္လဲ ေဒါပြျပီး လက္ဘက္ရည္ဆိုင္မွာ သူနဲ႔ အတူတူ ထိုင္ေနရာက ထျပီး ျပန္လာခဲ့တယ္ ...အဲဒီေနာက္ ပိုင္း က်ေနာ္ဆီကို ဖုန္းဆက္လဲ က်ေနာ္ ဘာမွျပန္မေျပာဘူး....
မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေတြ႔လည္း စကား ကို က်ေနာ္ က စျပီး လံုး၀ မေျပာဘူး။သူေမးတဲ့ ေမးခြန္းေတြကို လဲ က်ေနာ္ က ေျဖတဲ့ ေမးခြန္းမွ ေျဖတယ္ ။ေနာက္ဆံုးဗ်ာ သူ႔ကို လံုး၀ ဂ၇ုမစိုက္တဲ့ အထာနဲ႔ေနေတာ့ သူက က်ေနာ္ကိုေမးလာတယ္
"ခ်ာခ်ာ မင္း အခ်ိဳးက ဘာလဲ ကြာ ဘာစတိုင္လ္လဲ ငါက ဘာေကာင္လဲ ကြာ" တဲ့
က်ေနာ္က လဲ သူ႔ကို အစာက ေၾကတာ မဟုတ္ေတာ့
က်ဳပ္ ဖာသာ ဘာ အခ်ိဳး ခ်ိဳးဗ်ာ ခင္ဗ်ား ကို နစ္နာေအာင္ဘာေတြ မ်ားလုပ္ေနလို႔ လဲ ခင္ဗ်ား ဘာေကာင္လဲ ဆိုတာ ခင္ဗ်ားဖာသာေတာင္မသိရင္ က်ဳပ္ ဘယ္လို သိမလဲ ဗ်ာ " ဆိုျပီး ေျပာထြက္လာခဲ့တယ္
အဲဒါ က်ေနာ္ က ဒင္းၾကီး ကို ေနာက္ဆံုး အၾကိမ္ ေျပာျဖစ္တဲ့ စကား ဘဲ။
အခု ခ်ိန္ ထိ က်ေနာ္ က စျပီး သူ႔ကို စကားလဲ မေျပာျဖစ္ခဲ့ဘူး ။ သူ ေမးတဲ့ ေမးခြန္းလဲ က်ေနာ္ မေျဖခဲ့ဘူး။ က်ေနာ္ အေပၚမွာ ဘာတစ္ခု မွ အေကာင္း မျမင္ခဲ့တဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို က်ေနာ္ရင္ထဲ မွာ မရွိေတာ့တာေတာ့ ေသခ်ာတယ္ ဗ်ာ။
က်ေနာ္ မိသားစုကို နားလည္မွဳ မေပးနိုင္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္သူ အျဖစ္ ခ်ာခ်ာ တစ္ေယာက္ ေယာင္ခ်ာခ်ာ နဲ႔ ေရြးခ်ယ္ခဲ့မိတဲ့ အတြက္ က်ေနာ္ ကို က်ေနာ္ ေတြးမိတိုင္းေဒါသျဖစ္တယ္ဗ်ာ။
မိန္းမ တို႔ ရွိသင္ရွိထိုက္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား က်ေနာ္မွာ မရွိလို႔ က်ေနာ္ကို အျပစ္ရွာျပီး ျဖတ္ပစ္တယ္ဆိုရင္ ေတာင္ က်ေနာ္ အဲဒီလူၾကီးကို စိတ္နာ မိမွာ မဟုတ္ဘူး ။ မိန္းမေတြ မွာ၇ွိသင့္ရွိထိုက္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြက ဘာလဲ ဆိုတာက်ေနာ္ မသိဘူးဗ်ာ။မိန္းမကေလးပီပီ လွလွပပ ခ်ယ္သေနရေအာင္လဲ က်ေနာ္ ၀ါသနာမပါသလို က်ေနာ္ ဘ၀က အဲဒီေလာက္လဲ မေခ်ာေမြ႔ခဲ့ဖူးဗ်ာ။ မိဘေတြ က မရွိတဲ့ၾကားက တင့္တယ္ေအာင္ထားေနရတဲ့ ဘ၀မွာ သူတို႔ ဆင္တာနဲ႔ ဘဲ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ျဖစ္ေအာင္ေနခဲ့တာက လႊဲလို႔ က်ေနာ္ ဘ၀ ဒင္းၾကီး တို႔ ဘ၀လို မခမ္းနားခဲ့ဘူး။ ေက်ာင္းျပီး လို႔ အခ်ိန္တန္ အလုပ္၀င္ ျပီး အသက္ၾကီး ေနတဲ့ မိဘ ေတြ အိုဇာတာ ေကာင္းေရးအတြက္ သမီးမိန္းကေလး တစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ တတ္နိုင္တဲ့ ဘက္က တာ၀န္ယူခဲ့ရတဲ့ က်ေနာ္ ဘ၀ကို တိုး၀င္ဖို႔ ၾကိဳးစားလာတာ က သူ က်ေနာ္ ဘ၀ထဲကို ၀င္လာ ဖို႔ က်ေနာ္ မဖိတ္ေခၚခဲ့မိတာေတာ့ အမွန္ပါ ။ က်ေနာ္လို မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္ခဲ့မိတဲ့ ဒင္းၾကီး အတြက္ ကံေကာင္းသြားတယ္လို႔ ဘဲ ေျပာရမွာေပါ့ ။ အခုခ်ိန္ထိ သူ႔ဖုန္းဆက္လာရင္ ဒင္းၾကီး ေဟ့လူၾကီး က စေခၚတာမို႔
ခ်ာခ်ာ မင္း အခ်ိဳးေတြ ဘယ္ေတာ့ မွ ျပင္မွာလဲ ဆိုျပီး ဖုန္းခ်သြားတာခ်ည့္ပါဘဲ။က်ေနာ္ မွာ အဲဒီ အတြက္ ၀မ္းမနည္းမိေပမယ့္ ။က်ေနာ္ ဘ၀ကို ဘာေၾကာင့္အဲဒီလူၾကီး အခု လို ေႏွာက္ယွက္ေနတာလဲ ဆိုတာ က်ေနာ္ နားမလည္ေသးဘူး။
က်ေနာ္ ကို ဒင္းၾကီး က ေယာက်ာၤးလိုလို မိန္းမ လိုလို စတိုင္လ္မို႔ အျမင္ကတ္လို႔ သင္ခန္းစာေပးသြားတယ္ဆိုရင္လဲ ေက်းဇူးေပါ့ဗ်ာ ။ သူ႔ မွာ အခ်ိန္ေတြ ပိုေနလို႔ က်ေနာ္ကို သင္ခန္းစာေတြေပးသြားတဲ့ အတြက္ေပါ့
က်ေနာ္ ရဲ႕ ခ်ာတူးလန္ေနတဲ့ အခ်စ္ ၾကံဳေတြ႔ခဲ့ဖူးတ့ဲ အခ်စ္အေၾကာင္းကို မွ်ေ၀တာပါ ဘာရယ္မဟုတ္ပါဘူး။
က်ေနာ္ စာလည္းေကာင္းေကာင္းမေ၇းတတ္ပါဘူး က်ေနာ္ ခံစားေနရတဲ့ အတိုင္းဘဲ ေရးလိုက္တာပါ
လိုအပ္ခ်က္ေတြ အမ်ားၾကီး ရွိေနေသးသလို အားနည္းခ်က္ေတြလည္း အမ်ားၾကီးရွိေနအံုးမွာ ပါ အခ်ိန္ရရင္ရသလို ၾကိဳးစားသြားပါ့မယ္
ေလးစားလ်က္
ခ်ာခ်ာ

1 comment:

  1. ႀကိဳးစား..အားေပးေနတယ္..အေရးအသားဂြတ္ေတာ ဖတ္ရတာေကာင္းမွေကာင္း..အားေပးေနတယ္

    ReplyDelete