Friday, February 13, 2009

ဘ၀ အတြက္ ေဆးတစ္ခြက္

ဘေလာခ္သာ က်မ လုပ္ထားတယ္ ။ေက်ာင္းက စာေမးပြဲနဲ႔ အိမ္စာနဲ႔ ပိုစ္ကလည္းမတင္ျဖစ္ ။

တစ္ျခားဘေလာခ္ေတြေတာ့ေရာက္ျဖစ္ေပမယ့္ စေနတနဂၤေႏြေလာက္သာ ေနရာ အႏွံလည္ျဖစ္တယ္ ။

ေသာၾကာေန႔ မို႔ ဒီေန႔ ပို႔စ္ တင္မယ္ စဥ္းစားလိုက္ေတာ့ စိတ္ရွဳပ္စရာေတြ မ်ားလြန္းတဲ့ လူ႔ဘ၀ အထူးသျဖင့္ က်မ

ဘ၀မွာ က်မ အခက္ခဲ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ကို ေက်ာ္လႊာနိုင္ေအာင္ အျမဲတမ္း အားေပးခဲ့ တဲ့ ဆရာ ေတြ

အေၾကာင္း ကို သတိရသြားတယ္။က်မ တို႔ဆရာနဲ႔ဆရာမ နာမည္က Mr.kelvy and Mrs .Kay ပါ

သူတို႔ လင္မယားႏွစ္ေယာက္ ကို

က်မ အရမ္းခ်စ္တယ္။ဆရာနဲ႔ဆရာမ ကလည္းက်မကိုသူတို႔ေသြးရင္းသားရင္နဲ႔တန္းတူကိုခ်စ္ပါတယ္။

အဲတုန္းက က်မ တို႔ေတြ မွာလူငယ္ေတြခ်ည့္ဘဲ စုျပီးအဖြဲ႔ေလးတစ္ဖြဲ႔ဖြဲ႔ထားၾကပါတယ္။အဲဒီအဖြဲ႔ေလးက

အေတာ္ေလးကိုေအာင္ျမင္ပါတယ္(အဖြဲ႔နာမည္ကိုေတာ့မေဖာ္ျပေတာ့ပါဘူး)အဲဒီအဖြဲ႔မွာ က်မ က

အတြင္းေ၇းမွဳးအျဖစ္နဲ႔ ၂ႏွစ္တာ လုပ္ခဲ့ပါတယ္။က်မ တို႔အဖြဲ႔ေလးက အစပိုင္းမွာ

အသင္းသား(၃၀)ေလာက္နဲ႔စခဲ့ပါတယ္။ ၃လအတြင္းမွာဘဲ က်မ

တုိ႔အဖြဲ႔ေလးမွာအသင္း၀င္(၆၀၀)ေက်ာ္ရွိပါတယ္(က်မတို႔ အဖြဲ႔ကလည္းစည္းရံုးေ၇းမွာအလြန္ေတာ္ၾကသလ ပို

စံထားနိုင္တဲ့အေနအထားထိလုပ္ျပနိုင္ခဲ့သလိုAC မွအသိအမွတ္ျပဳခ်င္းနဲ႔အတူပံ့ပိုးမွဳမ်ားကိုလဲရခဲ့ပါတယ္ )။က်မ

တို႔အဖြဲ႔မွာ မ်ားေသာအားျဖင့္ Youth exchange ပံုစံေလးပါ။ေနာက္ျပီးက်မတို႔အဖြဲ႔မွာDebate ပြဲေလးကို လဲ

မၾကာခဏျပဳလုပ္ေလ့ရွိပါတယ္။က်မ အဲဒီအခ်ိန္က

က်မသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔အတတ္ၾကြၾကြလုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။က်မ သူငယ္ခ်င္းArron ကေတာ့အဲဒီအသင္းရဲ႕

president ၊Alice က cashier,vice-president ကေတာ့ Mike ပါ က်မတို႔ေတြအားလံုးက

တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦးစည္းစည္းလံုးလံုးနဲ႔ခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္နဲ႔ေမာင္ႏွစ္မအရင္းေတြလိုပါဘဲ။က်မတုိ႔ အဲဒီခ်ိန္က က်မ

အဲဒီအရြယ္က်မ ဘာေၾကာင့္အဲေလာက္တတ္ၾကြစြာလုပ္ေဆာင္ခဲ့သလဲဆုိတာကိုျပန္စမ္းစစ္ၾကည့္တယ္။က်မ

ျဖစ္ခ်င္တာ က်မ လုပ္ခ်င္တာေတြအားလံုးကိုလဲျဖစ္ေအာင္လုပ္ခဲ့တယ္။ဘာေၾကာင့္လဲဆိုတာက်မ

ေသေသခ်ာခ်ာျပန္လည္သံုးသပ္ၾကည့္တယ္။က်မမွာဘယ္လိုခြန္အားေတြနဲ႔က်မ

ေနထို္င္က်င့္ၾကံခဲ့သလဲ။ဘယ္လိုအရာေတြက က်မ ကိုအဲလိုခြန္အားေတြေပးေစသလဲဆိုတာကိုက်မ

အခုခ်ိန္မွာျပန္လည္စမ္းစစ္ၾကည့္လိုက္တ့ဲအခါက်မ သတိရသြားတာက ေတာ့ က်မတို႔အသင္းရဲ႕ class Motto

ေလးပါ
I am very important person.
I am responsiable for my own success.
if it is to be done then I MUST DO IT.

က်မ တို႔ရဲ႕အသင္းေဆာင္းပုဒ္ေလးပါ က်မ အဲဒီအခ်ိန္က အဲဒီေဆာင္းပုဒ္ေလးကို က်မ အခန္းထဲမွာ

ေ၇းျပီးကပ္ထားပါတယ္။က်မ မနက္အိပ္ရာထတိုင္းအဲဒီMotto ေလးကိုသံုးခါရြတ္ျပီးမွက်မ

တစ္ေန႔တာအလုပ္ေတြကိုစတင္ျပီးလုပ္ပါတယ္ ..

က်မ ကိုေန႔စဥ္ခြန္အားေတြ self- confidence ရွိေအာင္လုပ္ေပးခဲ့တာကလည္းဒီေဆာင္းပုဒ္ေလးေၾကာင့္ပါဘဲ...

က်မ အဲဒီအခ်ိန္က က်မစိတ္ထဲမွာေဆာင္းပုဒ္ႏွစ္ခုကို လက္ကိုင္ထားျပီးလုပ္စရာရွိတာကိုလုပ္ပါတယ္

ပထမတစ္ခုက ေတာ့အထက္ပါေဖာ္ျပခဲ့တဲ့က်မ တို႔ရဲ႕အသင္းက class motto ေလးပါ ။

ဒုတိယကေတာ့က်မရဲ႕ကိုယ္ပိုင္ ေဆာင္းပုဒ္ေလးတစ္ခုပါ။

"If you don't have a smile , I will give you one of mine "ဆိုတဲ့ေဆာင္းပုဒ္ေလးပါ။က်မ

အခုလိုစိတ္ေတြရွဳပ္ေထြးျပီးကိုယ့္ကိုယ္ကိုေဒါသေတြျဖစ္ေနခ်ိန္ က်မ ပတ္၀န္က်င္က

သူငယ္ခ်င္းတစ္ခ်ိဳ႔အေပၚမွာအလိုမက်မွဳမ်ားျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ တစ္ခ်ိန္က က်မ

အခက္ခဲေတြကိုဘယ္လိုခြန္အားေတြနဲ႔ေက်ာ္လႊာခဲ့လည္းဆိုတာကိုေတြးရင္းက က်မ

ဘ၀ရဲ႕တစ္စိတ္တစ္ေဒသအျဖစ္ပါ၀င္ခဲ့တဲ့လက္စြဲေတာ္ေဆာင္းပုဒ္ေလးကိုေ၇ရြတ္ရင္း............................

က်မ အခက္အခဲေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေက်ာ္လႊား ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။

ေ၀မွ်ရံုသက္သက္
ေလးစားလ်က္
ခ်ာခ်ာ

ps. က်မ တို႔ အဖြ႔ဲေလးသည္ မည္သည့္အစိုးရႏွင့္မွ မသက္ေသာ နိုင္ငံ ေရး မလုပ္ေသာ ပညာ ေရးသက္သက္သာလုပ္ေဆာင္ေသာ ကိုယ္ထူကိုယ္ထ အဖြဲ႔ေလးသာျဖစ္ပါသည္။

အေ၀းေရာက္ေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္း တစ္ခ်ိဳ႔ သာ ဒီစာေလးကို ေတြ႔ခဲ့ရင္ ဆရာေတြနာမည္ကို ျမင္တာနဲ႔တင္သိမွာပါေလ

2 comments:

  1. ေကာင္းတယ္ေဟ့ အားေပးလ်က္ပါ။

    ReplyDelete
  2. ပညာေရးသက္သက္ အဖြဲ ့ေလးေတြ လုပ္တာ အရမ္းေကာင္းတယ္။ ပညာျမင့္မွ အကုန္လံုး လိုက္ျမင့္လွမွာ။ အားေပးေနပါတယ္။ း-)

    ReplyDelete