Monday, February 9, 2009

ရင္ထဲက ခံယူခ်က္ အပိုင္း အစ တစ္ခ်ိဳ႕

က်မ ခံစားရတာ ေတြကို ေရးဖို႔ က်မ ဘေလာခ္တစ္ခုကို လုပ္လိုက္တာပါ ....

အီးေမလ္း၊ဘေလာခ္စေပါ့ ေတြက အလကားရတယ္ဆိုေပမယ့္ က်မေရးမယ့္

အေတြ႔အၾကံဳေတြခံစားခ်က္ေတြကေတာ့ တန္ဖိုးၾကီးၾကီး သင္ယူ ထားရတာခ်ည့္ပါဘဲ.......

က်မ ခံစားခ်က္ေတြကို ေရးခဲ့တယ္ဆိုရင္လဲ က်မ ရဲ႕ ခံစားတတ္တဲ့ အသည္းႏွလံုးနဲ႔ တန္ဖိုးရွိတဲ့

အခ်ိန္ေတြေပါင္းစပ္ျပီး ေရးထားတာပါ....

ေလာကမွာ လူျဖစ္လာျပီဆိုကတည္းက ေကာင္းျခင္းဆိုးျခင္း ေ၀ဖန္တာကို မလႊဲမေသြၾကံဳေတြ႔ရမွာမို႔

နည္းလမ္းတက် ေ၀ဖန္မွဳမ်ိဳး နဲ႔ အခ်က္ခ်ခ် ေ၀ဖန္မွဳမ်ိဳးကို ၾကိဳဆိုေပမယ့္ ။မိုက္ရို္င္းေစာ္ကားလာရင္ေတာ့

ဆရာေတာ္ ေဟာတဲ့ တရားလို လူမိုက္တို႔ သြားရာ လမ္းလို႔ ဘဲ သတ္မွတ္ပါတယ္ :)

ျပည့္တဲ့အိုးကို မျဖည့္တတ္သလို ေျမနိမ့္ရာကို လွံမစိုက္တတ္တဲ့
ခ်ာခ်ာ

1 comment:

  1. ဟုတ္ပါျပီဗ်ာ...
    ခံယူခ်က္ကို ၾကိဳက္သြားပါျပီ...
    စာေတြ ေစာင့္ဖတ္ေနမွာပါ...

    အားေပးလ်က္---

    ReplyDelete